Sivut

maanantai 19. toukokuuta 2014

Polttaa kesäkatu kuuma...

Kaivoin aamulla kaapista kevättalvella tilaamani kesäisenväriset Converset, sillä ulkona on KESÄ - tai ainakin hyvin lähellä sitä. Päädyin tänään pinkkeihin versioihin, jotka sopivatkin kivasti mun hihattoman mustavalkoraidallisen yläosan ja kevyen mustan neuleen kaveriksi. Onneksi ulkotakin sai aamulla jättää ekaa kertaa kokonaan narikkaan ja korvata sen kepeällä neuletakilla!

Olen muuten Converse-tennareiden suurkuluttaja, ollut sitä jo lähes 30 vuotta. Syksyisin ja kevättalvella hiippailen mustissa tai harmaissa tennareissa ja kesäaikaan sitten karkkiväreissä. Pistin kerralla tilaukseen kolme paria, sillä edelliset sanoivat sopimuksen irti lähes yhtäaikaa. Onpahan sitten mistä valita fiiliksen mukaan.

Parasta mielestäni Converseissa on niiden mukavuus jalassa. Olen sen verran mukavuudenhaluinen ja rento ihminen, etten ole halukas pönöttämään edes töissä missään puristavissa korkkareissa tai kinnaavissa jakkupuvuissa, vaan olen mieluummin mukavasti pukeutunut. Olen kuitenkin muumioitunut huoneeseeni suurimman osan työpäivästä, joten se on sitten ihan yksi ja sama mitä mulla on päällä, kun kaivaudun muutaman kerran päivässä esiin luolastani tulostimelle tai "puuteroimaan nenääni" naistenhuoneeseen :D

Nyt sitten vaan nopsasti nauttimaan loppupäiväksi ihanasta auringonpaisteesta ja hellivästä helteestä - kunnon ukkosmyrskyt vaanivatkin jo uhkaavasti Baltian päällä...




Ei kommentteja: