Sivut

perjantai 6. syyskuuta 2013

Tallinnan shoppailuja!

Viikonlopun reissultamme tarttui (tietenkin) mukaan pari kivaa juttua, mm. ihanat käsintehdyt lasipullot, meikkejä ja koruja sekä Guessin pikkulaukku ja lompakko. Pullot hankin vanhasta kaupungista Olde Hansa -kaupasta, jossa eriväristä ja -kokoista lasitavaraa oli enemmänkin. Korut ostin laivalta ja muut tuotteet Viru-keskuksen Guess-liikkeestä.

Olen saanut tarpeekseni isoista laukuistani, joita on väsyttävää ja hankalaa raahata mukana pitempiä matkoja - siksipä valitsinkin nyt helpon, juuri sopivankokoisen iltalaukun, johon mahtuu ne tärkeimmät vempeleet ja kantaminen on huomaamatonta ja vaivatonta ranneremmin avulla. Sopii hyvin mukaan esimerkiksi pikkujouluihin ja seuraavalle etelänreissulle, eikä myöskään vie tilaa matkalaukusta tarpeettomasti :)

En henkilökohtaisesti ole mikään merkkituotteiden perässä juoksija, vaan ostan sitä, mistä milloinkin satun pitämään. Ja mä nyt en vaan satu pitämään kaikenmaailman Longchampeista, Birkineistä ja mitä niitä onkaan. Ihan liian mammatyyliä mulle, joten no thänks :D Guessistä sen sijaan olen tykännyt jo 1990-luvun alusta lähtien, juontanee juurensa Pohjois-Amerikassa vietetystä ajasta. Silloin Guess ei sanonut suomalaiselle oikein mitään, mutta mua viehätti ko. merkin välittämä rento ja nuorekas vaikutelma jo tuolloin, eikä viehätys ole vieläkään laantunut :)






Ei kommentteja: