Sivut

perjantai 17. toukokuuta 2013

Pensselit suihkii!

Maalipensseli kasvaa kohta mun käteen kiinni - sain suurinpiirtein maalattua istutuspöytäni toissapäivänä ja viikonloppuna olisi tarkoitus maalata talomme päädyn paneeleja ja ikkunapuitteita. Lisäksi pitäisi vielä aloittaa yksi uusi projekti eli metallisten ikkunapellien maalausurakka ns. panssarimaalilla, joka on tarkoitettu nimenomaan metallin maalaamiseen. Väriksi valittiin "munakoiso", joka ei nimestään huolimatta ole kylläkään yhtään sinertävä/lilahtava, vaan sellainen tyylikkään mustanruskea sekoitus. Naapuri maalasi omat ikkunapellinsä samalla sävyllä pari päivää sitten ja väri näytti niissä tosi hyvältä. Meidän pellit ovat olleet tähän asti hieman punertavanruskeat, enkä ole voinut sietää ko. väriä. Nyt kun maalit ovat alkaneet lähteä, mulla on oiva tilaisuus hankkiutua eroon inhoamastani sävystä kertaheitolla :)

Sisällä en ole viime aikoina ehtynyt paljoakaan touhuamaan, jopa siivous on jäänyt maalaushommien ja jääkiekon MM-kisojen jalkoihin jo muutaman viikon... Makuuhuoneeseen olen sentään vaihtanut lampunvarjostimet - yöpöytien varjostimet ovat aiemmin olleet valkoiset ja hieman pienemmät. Uudet mustat ja suuremmat varjostimet ovat mun nykymakuuni NIIN paljon paremmat ja valon sävykin on mukavan hämyisä - enää ei valo ota silmiin illalla sängyssä lueskellessa ennen nukkumaanmenoa. Samaan syssyyn meni vaihtoon myös kattolampun varjostin, musta siis sekin.

Taustalla näkyvän lilasävyisen kukkataulun olen muutama päivä sitten vaihtanut isoon mustavalkoiseen maisematauluun. Kuvassa vilahtavat myös viime talvena tilaamani mustavalkoraitaiset lakanat - en nimittäin millään jaksanut pedata sänkyä ennen kuvanottoa ;D Nuo pienet mustavalkoiset ruutumatot ostin jo ennen joulua makkariin sängyn molemmin puolin - tilasin myöhemmin samaa sarjaa olevan ison maton ruokailutilaamme. Olen tykännyt ko. matoista kovasti; väritys, kuvio ja materiaali ovat kaikki mun makuuni.

Ihanaa kesäistä viikonloppua teille kaikille, meikäläinen viettää sen pensselin varren jatkona!

 






















2 kommenttia:

Taigaduu kirjoitti...

Hei, sinulle on tunnustus blogissani taigaduu.blogspot.fi :)

New England Rose kirjoitti...

Kiitoksia Taigaduu, tämäpä mukava yllätys! Aurinkoista viikkoa sinulle, kuulemma luvattu hellettä loppuviikoksi!