Sivut

maanantai 7. toukokuuta 2012

Kurkistus keittiön kaappeihin

Hitsiläinen, nukuttiin tänään pommiin... Piti lähteä töihin puoli seitsemän maissa, mutta päästiiin liikkeelle vasta varttia vaille kahdeksan. Mieheni tuli viime yönä työmatkalta Romaniasta ja yöuneni keskeytyivät yhden maissa yöllä, mikä sitten kostautui aamulla. Olin satavarma, että laitoin kellon herättämään oikeaan aikaan, mutta jostain syystä se ei herättänyt. Havahduin aamulla omatoimisesti linnunlauluun ja auringonsäteisiin, onneksi.

Oli muuten tosi "outoa" olla pitkästä aikaa yksin kotona lähes viisi päivää - oli jotenkin niin orpo olo. Mietin vain koko ajan että mitähän se siellä nyt tekee ja onhan kaikki varmasti hyvin ja tavarat tallella... Mä oon aina sellainen stressaava kanaemo :) Noh, tänään pääsen katsastamaan matkakuvat Draculan linnasta, mikä kyllä korvaa viisipäiväisen yksinoloni - mä kun olen sellainen "kauhuleffafriikki".

Ohessa muutama kuva - pääsette "yksinoikeudella" kurkkaamaan pariin keittiön kaappiin. Näin kevät-kesäaikaan tykkään erityisesti käyttää hempeän pastellisävyisiä astioita. Pizzat tosin syön vuodenajasta riippumatta rakkailta mustavalkoisilta lautasiltani :) Ehdottomat suosikkini ovat vaaleanpunaiset keraamiset lattekuppini.

Lämpöä & aurinkoa uuteen viikkoon!






4 kommenttia:

Jasmiina kirjoitti...

Ompa sulla herkullisia värejä kaappien kätköissä <3

Joo, kanaemouteen on täälläkin taipumusta :D

New England Rose kirjoitti...

Oon muuten todennut, että toi "kanaemous" on itselle välillä aika kuluttavaa, kun stressaa periaatteessa ihan "turhaan" monesta sellaisesta asiasta, josta joku toinen ei lotkauta korvaansakaan. Siis kaikista jokapäiväisistä pikkuasioistakin. Mun pitänee yrittää löysätä pipoa, niin ei puristais päätä niin paljoa :)

Sadetta pidellessä...

Marie Josefine kirjoitti...

Purrrrr, nyt tulin jo ihastelee sun mustavalkeita kuppeja ja lautasia.

New England Rose kirjoitti...

Ne on ostettu Stockalta... in case you're interested :D