Sivut

maanantai 28. tammikuuta 2013

Eteisen matto

Tein viikonloppuna jonkinasteisen suursiivouksen, jonka yhteydessä "jumppailin" mattoja huoneesta toiseen. Valkoharmaan tähtimaton siirsin pukeutumishuoneesta eteisen käytävälle - matto sopi siihen kuin nakutettu niin kokonsa kuin värinsäkin puolesta, maton tähtien vaaleanharmaa sävy kun on aika lailla sama kuin eteisen toisella seinällä olevan tapetin raidoissa. Nyt ihmettelenkin, miten en ole asiaa jo aiemmin äkännyt...

Pukeutumishuoneeseen puolestaan laitoin siskolta joululahjaksi saamani mustavalkoisen maton - mutta siitä lisää myöhemmin! Ihanaa viikkoa kaikille!

6 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hemskatti mutta tää tähti villitys vaan pysyy! Ootas kun saan tehtyä blogipäivitykseni :)

Lady of The Mess kirjoitti...

Blogissani on haaste sinulle;)

New England Rose kirjoitti...

Biksu: no niin tuntuu pysyvän! Tosin mulla tää tähtisekoilu on alkanut jo vuosia sitten, mä kun en niin trendeistä välitä vaan ostan sitä, mistä itse pidän (oli muodissa tai ei).

Käyn tsekkaaamassa päivityksesi - ehkäpä tällä kertaa saisin jopa myös kirjoitettua sinne pienen viestin :) Mä oon näissä vähän liian laiska, myönnän ihan suoraan :D

New England Rose kirjoitti...

Kiitoksia muistamisesta, Lady of the Mess! Yritän jossain vaiheessa vastailla. Muistinkin juuri, että mulla on itse asiassa erään eiralaisrouvankin haaste vielä jemmassa... Kröhm...

Annikka kirjoitti...

Hei, mistä tuo ihana tähtimatto on hankittu?

New England Rose kirjoitti...

Heippa Annikka! Matto on hankittu nettikaupasta nimeltään My Dreamhome.